1. Εισαγωγή

1.1 Η Cubric Internet Services, όπου από εδώ και στο εξής θα αναφέρεται ως Εταιρεία, είναι ένας δικτυακός τόπος διάθεσης προϊόντων και υπηρεσιών Διαδικτύου που εδρεύει στην Λεπενού Αιτωλοακαρνανίας με ΑΦΜ 147752216 και ΔΟΥ Αγρινίου, τηλ. 2130457646. Οι κάτωθι όροι και προϋποθέσεις εφαρμόζονται για την χρήση του δικτυακού τόπου της Εταιρείας, ο οποίος βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.cubric.gr καθώς και των υπηρεσιών που παρέχει η Εταιρεία. Χρησιμοποιώντας την ιστοσελίδα ή τις υπηρεσίες που παρέχει η Εταιρεία, οι χρήστες υποδηλώνουν την πλήρη αποδοχή των όρων και προϋποθέσεων που έχει θέσει ή θα θέσει στο μέλλον.

1.2 Εάν κάποιος χρήστης ή εκπρόσωπος αυτού δεν συμφωνεί με αυτούς τους όρους και τις προϋποθέσεις, τότε οφείλει να μην προβεί σε χρήση του δικτυακού τόπου ή των υπηρεσιών της Εταιρείας. Οι χρήστες των υπηρεσιών της Εταιρείας ή οι επισκέπτες του δικτυακού τόπου www.cubric.gr θα αναφέρονται στο εξής ως Πελάτης, ανεξάρτητα με το αν προβούν σε παραγγελίες υπηρεσιών ή προϊόντων της Εταιρείας.

2. Δικαιώματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας

2.1Αυτή η ιστοσελίδα είναι ένα από τα επίσημα ηλεκτρονικά καταστήματα της Εταιρείας. Όλο το περιεχόμενο του ιστότοπου, συμπεριλαμβανομένων εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων, παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της Εταιρείας και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του Ελληνικού Δικαίου, του Ευρωπαϊκού Δικαίου και των Διεθνών Συμβάσεων. Όλο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας έχει κατατεθεί σε συμβολαιογράφο που έχει πιστοποιήσει την πνευματική ιδιοκτησία.

2.2 Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, διανομή, μεταφορά, μεταποίηση, μεταπώληση, δημιουργία παράγωγης εργασίας ή παραπλάνηση κοινού σχετικά με τον πραγματικό πάροχο του Περιεχομένου του διαδικτυακού ιστότοπου. Τυχόν αναπαραγωγή, επανέκδοση, φόρτωση, ανακοίνωση, διάδοση ή μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του Περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης γραπτής άδειας από την Εταιρείας ή οποιουδήποτε άλλου δικαιούχου των πνευματικών δικαιωμάτων. Τα ονόματα, οι εικόνες, τα λογότυπα και διακριτικά που αντιπροσωπεύουν την Εταιρεία ή τρίτα μέρη της και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της, είναι αποκλειστικά σήματα της Εταιρείας ή τρίτων μερών προστατευόμενα από τους σχετικούς νόμους περί εμπορικών σημάτων. Η εμφάνισή τους στον διαδικτυακό τόπο δεν θα πρέπει με κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.

3. Υπηρεσίες - Ευθύνη Εταιρείας

3.1 Ο Πελάτης βεβαιώνει ότι το υλικό που θα "ανεβάζει" στους servers θα είναι έτοιμο και δεν θα χρειάζεται καμία επιπλέον επεξεργασία από την Εταιρεία για να λειτουργήσει. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα πρόσβασης στα αρχεία, τις ιστοσελίδες και τα δεδομένα του Πελάτη.

3.2Η Εταιρεία γνωστοποιεί με email στους πελάτες της τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση στον Πίνακα Ελέγχου (Control Panel) των υπηρεσιών τους και για τον τρόπο δημοσίευσης των αρχείων τους στο Διαδίκτυο, την εγκατάσταση των λογαριασμών email τους καθώς και για την αναγκαιότητα της μελέτης του εγχειριδίου χρήσης του virtual server τους και του Πίνακα Ελέγχου τους.

3.3Ο Πελάτης συμφωνεί ότι έχει τις απαραίτητες γνώσεις για την κατασκευή / δημοσίευση στο Internet των ιστοσελίδων του και ότι η Εταιρεία δεν είναι υπεύθυνη να προσδώσει αυτές τις γνώσεις ή άλλες γνώσεις προγραμματισμού στον Πελάτη ή να τον εκπαιδεύσει. Η Εταιρεία δεν είναι υποχρεωμένη να παρέχει τεχνική υποστήριξη εκτός των περιπτώσεων που καθορίζονται στο παρόν. Η Εταιρεία θα μπορούσε κατ' εξαίρεση, εάν η ίδια το επιθυμεί, να παρέχει υποστήριξη ή υποδείξεις σε θέματα που δεν σχετίζονται με τις υπηρεσίες που παρεχει στον Πελάτη (πρόσθετη Τεχνική Υποστήριξη).

3.4Οποιοδήποτε αίτημα για πρόσθετη Τεχνική Υποστήριξη μπορεί να απορριφθεί από την Εταιρεία με ή χωρίς λόγο. Είναι στην αποκλειστική επιλογή της Εταιρείας αν θα παρέχει οποιαδήποτε πρόσθετη Τεχνική Υποστήριξη και αν γίνει μια φορά, μπορεί να διακοπεί χωρίς ειδοποίηση και χωρίς καμία υποχρέωση ή ευθύνη για την Εταιρεία.

3.5Η Εταιρεία δεν ασκεί έλεγχο στο περιεχόμενο των πληροφοριών που περνάνε μέσα από το δίκτυο των διακομιστών της, επίσης δεν εγγυάται την αξιοπιστία οποιασδήποτε πληροφορίας που εμφανίζεται στο διαδίκτυο διαμέσου ή εξαιτίας των υπηρεσιών της. Επιπλέον δεν εγγυάται την εμπορική ή προσωπική φερεγγυότητα οποιουδήποτε παρουσιάζεται στο διαδίκτυο ή την εκπλήρωση οποιονδήποτε συγκεκριμένων υποσχέσεων / προσφορών από τρίτους και δεν είναι υπεύθυνη για τυχών ζημιές μπορούν να προκληθούν στον πελάτη ή σε αυτούς που συναλλάσσονται με αυτόν, συμπεριλαμβανομένου και της απώλειας δεδομένων, εξ' αιτίας καθυστερήσεων, μη παράδοσης εμπορευμάτων ή διακοπής υπηρεσιών για οποιαδήποτε αιτία, λάθος ή παράλειψη.

3.6 Η χρήση οποιασδήποτε πληροφορίας παρέχεται μέσω του Internet είναι ευθύνη αυτού που την χρησιμοποιεί και η Εταιρεία δεν έχει καμία ευθύνη για την ακρίβεια ή την ποιότητα αυτών των πληροφοριών. Η ταχύτητα σύνδεσης που αναφέρεται στον δικτυακό τόπο αντιπροσωπεύει την ταχύτητα προς το κεντρικό δίκτυο (backbone) και όχι την ταχύτητα από άκρο σε άκρο.

3.7 Η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε ζημιά προκληθεί σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας του δικτύου ή του συστήματος και δεν εγγυάται ότι η υπηρεσία φιλοξενίας θα είναι αδιάκοπη ή δεν θα γίνει κάποιο λάθος, λόγω της ειδικής φύσης του Διαδικτύου (Internet) και των δικτύων μέσω των οποίων διανέμονται πληροφορίες.

3.8 Η Εταιρεία, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες και περιστάσεις και από οποιαδήποτε αιτία, δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε ζημιά προκύψει από την χρήση, διαθεσιμότητα ή μη διαθεσιμότητα των υπηρεσιών που προσφέρει.

3.9Η Εταιρεία αναβαθμίζει σε τακτά χρονικά διαστήματα τις εγκατεστημένες εφαρμογές που υπάρχουν στους servers της, προκειμένου να διατηρεί τα επίπεδα ασφαλείας στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο και για να παρέχει τις πιο πρόσφατες εκδόσεις των cPanel, PHP, MySQL, PERL, Zend, ionCube κλπ. Είναι αποκλειστική υποχρέωση του Πελάτη να ενημερώνει αναλόγως τις κωδικοσελίδες του (τον κώδικα PHP, MySQL queries, ASP κλπ των ιστοσελίδων όπου ο Πελάτης διατηρεί στον χώρο που του παρέχει η Εταιρεία), έτσι ώστε να είναι συμβατές με τους servers της Εταιρείας. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε απώλεια, ζημιά ή ηθική βλάβη προκύπτει από αυτές τις αναβαθμίσεις καθώς και από την αδυναμία ή απροθυμία του πελάτη να προσαρμόσει τις ιστοσελίδες του με τις αναβαθμισμένες εκδόσεις των διάφορων εφαρμογών και προγραμματιστικών γλωσσών που έχουν εγκατασταθεί στους servers της Εταιρείας.

3.10Η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη ούτε υποχρέωση αποζημίωσης για οποιαδήποτε απώλεια, ζημιά ή ηθική βλάβη προκύπτει από αδυναμία παροχής υπηρεσιών.

3.11Η Εταιρεία κατά τακτά χρονικά διαστήματα διατηρεί αντίγραφα ασφαλείας των αρχείων και των βάσεων δεδομένων των Πελατών της, όπου χρησιμοποιούν υπηρεσίες φιλοξενίας στους servers της. Η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που το αντίγραφο ασφαλείας δεν είναι ενημερωμένο ή δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Η ανάκτηση αρχείων από το backup χρεώνεται. Ο Πελάτης είναι υποχρεωμένος να τηρεί αντίγραφο ασφαλείας των αρχείων και των βάσεων δεδομένων του χρησιμοποιώντας το αντίστοιχο εργαλείο Backup που υπάρχει στο περιβάλλον διαχείρισης (cPanel) που του παρέχεται. Τόσο για λόγους ασφαλείας, αλλά και σύμφωνα με τον όρο 4.12, το αντίγραφο ασφαλείας θα πρέπει να μεταφέρεται τοπικά, στον υπολογιστή του Πελάτη.

3.12Η Εταιρεία θα συνεργαστεί με τις αρμόδιες αρχές για επιβολή του νόμου και θα παρέχει πληροφορίες που αφορούν τον χώρο, τα δεδομένα, τα e-mail και το περιεχόμενο του Πελάτη. Αυτό μπορεί να οδηγήσει την Εταιρεία σε αποκάλυψη όλων των πληροφοριών που έχουν δοθεί από και προς την Εταιρεία, συμπεριλαμβανομένων των πληροφοριών που βρίσκονται στους διακομιστές της Εταιρείας, των αρχείων και των βάσεων δεδομένων του Πελάτη.

3.13Η Εταιρεία δεν ευθύνεται έναντι των Πελατών / χρηστών για ζημιές που τυχόν προκύψουν από την εκτέλεση ή μη της παραγγελίας τους. Επίσης επιφυλάσσεται ως προς το χρόνο παράδοσης των προϊόντων / υπηρεσιών στις περιπτώσεις ανωτέρας βίας.

3.14Όλοι οι λογαριασμοί φιλοξενίας εμφανίζουν αυτόματα μία σελίδα "Υπό Κατασκευή" μόλις ενεργοποιηθούν. Αυτή η σελίδα ενημερώνει τους χρήστες ότι έχει δημιουργηθεί ο λογαριασμός φιλοξενίας στους servers της Εταιρείας. Η σελίδα "Υπό Κατασκευή" μπορεί να αφαιρεθεί από τον χρήστη οποιαδήποτε στιγμή, αφού αποκτήσει πρόσβαση στον λογαριασμό μέσω FTP. Η σελίδα "Υπό Κατασκευή" μπορεί να περιλαμβάνει στοιχεία όπως, (i) συνδέσμους προς προϊόντα ή υπηρεσίες της Εταιρείας, (ii) διαφημίσεις για προϊόντα ή υπηρεσίες τρίτων και (iii) στοιχεία επικοινωνίας της Εταιρείας στο Internet.

4. Ευθύνη Πελάτη - Μη Επιτρεπτή Χρήση των Servers

4.1Ο Πελάτης αποδέχεται ότι δεν θα χρησιμοποιεί τον δικτυακό τόπο της Εταιρείας, τις υπηρεσίες που παρέχει και τους servers για:

  1. Πρόκληση βλαβών σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο
  2. Αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με email ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου είναι παράνομο, βλαβερό, απειλητικό, προσβλητικό, ενοχλητικό, συκοφαντικό, δυσφημιστικό, χυδαίο, άσεμνο, αποτελεί παραβίαση απορρήτου κάποιου άλλου, δείχνει εμπάθεια, ή εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις
  3. Αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με email ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου για το οποίο δεν έχε δικαίωμα μετάδοσης σύμφωνα με την νομοθεσία, τις συμβατικές ή διαχειριστικές σχέσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται με συμφωνίες εμπιστευτικότητας)
  4. Αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με email ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου το οποίο παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων
  5. Αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με email ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου το οποίο περιέχει ιούς ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, πρόκληση βλάβης, καταστροφή ή δυσλειτουργία του εξοπλισμού ή άλλου υλικού υπολογιστών
  6. Ηθελημένη ή αθέλητη παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας και των διατάξεων της
  7. Παρενόχληση τρίτων με οποιοδήποτε τρόπο
  8. Παράνομη συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων σχετικά με άλλους χρήστες

4.2 H Εταιρεία έχει την δυνατότητα να απορρίψει ή να διαγράψει υλικό που διοχετεύεται στον server που έχει παραχωρήσει στον Πελάτη, αν αυτό το υλικό αντιβαίνει σε οποιαδήποτε νομοθεσία σε σχέση με πνευματικά δικαιώματα, copyrights, πορνογραφικού, ρατσιστικού ή πειρατικού περιεχομένου (hacking, pirate softwares, warez sites, serial numbers), αφορά διακίνηση ναρκωτικών, την προσπάθεια παράνομης εισχώρησης σε ηλεκτρονικό υπολογιστή ή αντιβαίνει σε οποιονδήποτε άλλο νόμο. Σε τέτοιες περιπτώσεις η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα, χωρίς προειδοποίηση, να απενεργοποιήσει άμεσα το λογαριασμό και την πρόσβαση στο sever μέσω διαδικτύου χωρίς καμία ευθύνη για ζημιές που τυχόν προκληθούν στον Πελάτη ή σε Τρίτους. Στην συνέχεια ενημερώνει τον πελάτη να αφαιρέσει το υλικό. Σε περίπτωση που ο Πελάτης δεν συμμορφωθεί άμεσα με τις υποδείξεις, η Εταιρεία έχει δικαίωμα να διαγράψει ολοκληρωτικά τον λογαριασμό του Πελάτη.

4.3Η Εταιρεία ακολουθεί πολύ αυστηρή πολιτική για τα spam emails και μπορεί να ακυρώσει λογαριασμό Πελάτη σε περίπτωση αποστολής ανεπιθύμητων μαζικών email (spam mail). Ένα email είναι spam όταν στέλνεται σε πολλούς παραλήπτες οι οποίοι δεν έχουν ζητήσει να το λαμβάνουν. Ο Πελάτης συμφωνεί να μην αποστέλλει οποιοδήποτε από τα ακόλουθα είδη e-mail:

  • (α) Διαφημιστικά ή πληροφοριακά, συμπεριλαμβανομένων χωρίς περιορισμό της εμπορικής διαφήμισης, παρά μόνο σε εκείνους που έχουν ζητήσει ρητά από τον πελάτη τέτοια emails.
  • (β) Ενοχλητικά email, είτε μέσω της γλώσσας που έχουν γραφεί, της συχνότητας που στέλνονται ή το μέγεθος των μηνυμάτων.
  • (γ) Chain mails
  • (δ) Bulk διαφημιστικά ή πληροφοριακά Email.
Η Cubric Interent Services διατηρεί το δικαίωμα να αποφασίζει αν μια ενέργεια του Πελάτη θεωρείται ως "spam", "mail bombing" ή " bulk e-mail". Ο Πελάτης που κάνει χρήση των υπηρεσιών της Εταιρείας για αποστολή spam θα χρεώνεται ένα πόσο για έξοδα διαχείρισης και επανάκτησης του συστήματος. Το ύψος του ποσού καθορίζεται αποκλειστικά από την Εταιρεία. Για την προστασία των IPs των servers από την εισαγωγή τους σε spam λίστες, η Cubric Interent Services εφαρμόζει μηχανισμό ασφαλείας σχετικά με τον επιτρεπόμενο αριθμό αποστολής email που στέλνουν οι χρήστες ανά ώρα. Μετά από αίτημα του Πελάτη, αυτός ο μηχανισμός μπορεί να γίνει, κατ'εξαίρεση, λίγο πιο ελαστικός, και εφόσον κριθεί από τους διαχειριστές των servers ότι αυτό δεν θα δημιουργήσει πρόβλημα στην αξιόπιστη λειτουργία της υπηρεσίας αποστολής Emails.

4.4Οι διαθέσιμοι πόροι του server προορίζονται αποκλειστικά για χρήση εντός των λογαριασμών των πελατών της Εταιρείας. Απαγορεύεται η διάθεση πόρων κατά οποιονδήποτε τρόπο σε sites τρίτων με οποιαδήποτε μορφή, συμπεριλαμβανομένων αλλά μη περιοριζόμενων σε άντληση γραφικών ή κειμένων από sites τρίτων υλικού που βρίσκεται σε server της Εταιρείας, εκτέλεση προγραμμάτων banner exchange κτλ.

4.5 Πρόσβαση SSH δίνεται μετά από αίτηση του Πελάτη. Ο Εταιρεία έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την πρόσβαση ή να δώσει περιορισμένη πρόσβαση για εκτέλεση συγκεκριμένων εντολών.

4.6Απαγορεύεται η αποστολή ηλεκτρονικών μηνυμάτων στον server ή οποιουδήποτε μηνύματος που αποστέλλεται σε ενοχλητική βάση σε ένα δίκτυο άμεσα ή έμμεσα συνδεδεμένο με της Εταιρείας όπως και η προσπάθεια παράκαμψης πιστοποίησης χρήστη ή ασφάλειας του host, δικτύου ή λογαριασμού. Απαγορεύεται η εισχώρηση σε πληροφορίες που δεν απευθύνονται στον Πελάτη. Απαγορεύεται η παραβίαση της ασφάλειας οποιουδήποτε δικτύου, το Spawning, Port scans, Ping floods, Packet spoofing, Forging router information, Denial of Service attacks, Sniffers, Flooding, Spoofing, Ping bombing, Smurfs, Winnuke, Land, Teardrop, η δημοσίευση ιών, η εκτέλεση chat rooms, Internet Relay Chat, IRC bots (όπως το eggdrop), PHPShell και άλλα παρόμοια προγράμματα, το audio, radio και video streaming (εκτός από τις υπηρεσίες της Εταιρείας), το ανέβασμα αρχείων στον server με σκοπό το downloading από το ευρύ κοινό καθώς και gallery sites τα οποία κάνουν υπερβολική χρήση πόρων. Οποιαδήποτε δραστηριότητα, ανεξάρτητα αν θα οδηγήσει σε απώλεια πληροφοριών, θα ερευνηθεί και θα επακολουθήσει κατάλληλη δράση από τους διαχειριστές.

4.7Μη εξουσιοδοτημένα background processes ή εξουσιοδοτημένα background processes τα οποία θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια και την σταθερότητα των servers, θα έχουν ως συνέπεια την παύση ή και τον τερματισμού του λογαριασμού του Πελάτη, με ή χωρίς προειδοποίηση.

4.8 Ο Πελάτης συμφωνεί ότι θα κατασκευάζει τις ιστοσελίδες του με τέτοιο τρόπο ώστε να αποφεύγεται η υπερφόρτωση των Servers της Cubric Internet Services, περιορίζοντας τη χρήση κώδικα και εφαρμογών που απαιτούν υψηλή επεξεργαστική ισχύ. Η Cubric Internet Services διατηρεί το δικαίωμα, σε περίπτωση που η ιστοσελίδα του πελάτη είναι η αιτία δημιουργίας προβλημάτων ή καθυστέρησης στην παροχή υπηρεσιών φιλοξενίας στους άλλους πελάτες που βρίσκονται στον ίδιο server, να απενεργοποιήσει άμεσα και χωρίς προειδοποίηση την πρόσβαση στο λογαριασμό του Πελάτη. Σε περίπτωση που η Cubric Internet Services προβεί σε μία τέτοια ενέργεια, ο Πελάτης θα ενημερώνεται σχετικά, το συντομότερο δυνατό και η Cubric Internet Services θα συνεργάζεται με τον Πελάτη για να εξαλειφθεί ο λόγος που οδήγησε στην αναστολή των υπηρεσιών του.

4.9 Ο πελάτης συμφωνεί με τους παρακάτω όρους:

  • Να μην χρησιμοποιεί ίσο ή περισσότερο του 25% των πόρων του server για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα άνω των 90 δευτερολέπτων. Αυτό περιλαμβάνει οποιεσδήποτε ενέργειες μπορούν να προκαλέσουν υπερφόρτωση στο server συμπεριλαμβανομένων CGI Scripts, PHP Scripts, FTP, HTTP, SMTP load κλπ. Αυτός ο όρος δεν ισχύει για τους Dedicated Servers.
  • Να μην εκτελεί οποιοδήποτε αυτόνομο process στο server. Αυτός ο όρος δεν ισχύει για τους Dedicated Servers.
  • Να μην εκτελεί οποιασδήποτε φύσης εκτελέσιμα αρχεία που κάνουν υπερβολική χρήση bandwidth, όπως IRCD, Chat Deamons, .exe, .com κλπ.
  • Να μην εκτελεί οποιοδήποτε τύπο Web Spider ή Indexer (συμπεριλαμβανομένου του Google Cash / AdSpy).
  • Να μην εκτελεί οποιαδήποτε bit torrent εφαρμογή, track ή client. Απαγορεύετε η φιλοξενία ή διασύνδεση οποιονδήποτε παράνομων εφαρμογών διακίνησης αρχείων.
  • Να μην συμμετέχει σε καμιά δραστηριότητα που σχετίζεται με file-sharing & peer-to-peer δίκτυα.
  • Να μην εκτελεί κανέναν gaming servers όπως counter-strike, half-life, battlefield1942 κλπ. Αυτός ο όρος δεν ισχύει για τους Dedicated Servers.
  • Να μην εκτελεί cron tasks & schedule tasks ανά χρονικά διαστήματα μικρότερα των 15 λεπτών. Αυτός ο όρος δεν ισχύει για τους Dedicated Servers.
  • Να μην χρησιμοποιεί Script για να καλεί οποιοδήποτε αρχείο δεν είναι τοπικό. Η κλήση οποιουδήποτε αρχείου ή url σε απομακρυσμένο διακομιστή πρέπει να δηλώνεται στην Εταιρεία όταν αφορά πακέτα φιλοξενίας shared hosting. Η Εταιρεία έχει δικαίωμα να απαγορέψει κάτι τέτοιο χωρίς να το ανακοινώσει στον Πελάτη.

4.10 Βάσεις Δεδομένων με μέγεθος μεγαλύτερο των 300MB φιλοξενούνται εφόσον δεν προκαλούν προβλήματα απόδοσης στον server ή δεν γίνεται υπέρβαση χρήσης της CPU και μνήμης που είναι διαθέσιμη σε κάθε λογαριασμό πελάτη, σύμφωνα με τον όρο 4.9.

4.11 Ο Πελάτης πρέπει να χρησιμοποιεί τον δικτυακό τόπο αποκλειστικά ως ένα συμβατικό website. Η χρήση των υπηρεσιών και του εξοπλισμού της Εταιρείας πρέπει πάντα να είναι με τρόπο που να συνάδει με την παρούσα συμφωνία και σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να βλάπτει τη λειτουργία του εξοπλισμού ή του δικτύου της Εταιρείας. Η χρήση υπερβολικών πόρων του συστήματος δεν είναι αποδεκτή. Σε περίπτωση που η χρήση των υπηρεσιών της Εταιρείας από τον Πελάτη δημιουργεί, κατά την κρίση της Εταιρείας, πέρα από τα επιτρεπτά όρια, υπερφόρτωση του εξοπλισμού και των πόρων της Εταιρείας, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αναστείλει την λειτουργία του λογαριασμού μέχρι να καθοριστεί και να επιλυθεί η αιτία της υπερφόρτωσης. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα εξουδετέρωσης εντατικών μηχανισμών που επιβαρύνουν την CPU χωρίς προειδοποίηση.

4.12Ο Πελάτης κατανοεί και συμφωνεί ότι κανένα τμήμα των υπηρεσιών που του παρέχει η Cubric Internet Services, όπως ο χώρος, τα email ή η μεταφορά δεδομένων (bandwidth) δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για σκοπούς αποθήκευσης αντιγράφων ασφαλείας (backups). Ο Πελάτης δεν επιτρέπεται σε καμία περίπτωση να ανεβάσει (upload), κατεβάσει (download) ή αποθηκεύσει στον χώρο που του παρέχεται αρχεία που δεν έχουν άμεση σχέση με ό,τι είναι απαραίτητο για την λειτουργία της ιστοσελίδας του.

4.13Ο Πελάτης οφείλει να επιβλέπει το μέγεθος του χώρου που καταλαμβάνει αυτός και οι υπόλοιποι χρήστες του λογαριασμού του στους δίσκους της Εταιρείας, έτσι ώστε να μην υπερβαίνει τα όρια που έχουν οριστεί. Σε περίπτωση που ο χώρος που καταλαμβάνεται ξεπεράσει τα όρια, η Εταιρεία θα χρεώσει τον πελάτη για την χρήση των επιπλέον πόρων και διατηρεί το δικαίωμα να διαγράψει αρχεία ώστε να επανέλθει ο χρησιμοποιούμενος χώρος στα επιτρεπτά όρια.

4.14 Είναι ευθύνη του Πελάτη να διασφαλίζει ότι ο κώδικας και οι εφαρμογές που είναι εγκατεστημένα στο λογαριασμό του είναι ασφαλή και τα δικαιώματα των καταλόγων και αρχείων είναι σωστά, ανεξάρτητα από τον τρόπο που έγινε η εγκατάσταση. Όπου είναι δυνατό, ο Πελάτης πρέπει να βάζει στους καταλόγους και αρχεία δικαιώματα 755 ή όσο το δυνατόν πιο περιοριστικά. Ο Πελάτης είναι υπεύθυνος για όλες τις ενέργειες που πραγματοποιούνται στον λογαριασμό του.

4.15 Ο Πελάτης πρέπει να χρησιμοποιεί έναν ασφαλή κωδικό πρόσβασης. Εάν ο κωδικός πρόσβασης που χρησιμοποιεί ο Πελάτης είναι απλός, ο λογαριασμός μπορεί να ανασταλεί μέχρι να γίνει χρήση ενός πιο ασφαλή κωδικού πρόσβασης.

4.16Οι λογαριασμοί φιλοξενίας δεν επιτρέπεται να μεταπωλούνται σε τρίτους. Εάν επιθυμείτε τη μεταπώληση υπηρεσιών φιλοξενίας, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε κάποιο πακέτο μεταπωλητών που παρέχει η Εταιρεία.

5. Ασφάλεια

5.1Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε μέσω του www.cubric.gr διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό δίκαιο, που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν.2251/1994), που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση. Η Εταιρεία αναγνωρίζει τη σημασία του θέματος της ασφαλείας των Προσωπικών Δεδομένων, καθώς και των ηλεκτρονικών συναλλαγών και έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια. Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά σας στοιχεία, είναι ασφαλείς και απόρρητες. Η ασφάλεια του Ηλεκτρονικού καταστήματος της Εταιρείας επιτυγχάνεται με τις ακόλουθες μεθόδους:

  • Αναγνώριση Πελάτη
  • 5.2Οι κωδικοί που χρησιμοποιούνται για την αναγνώρισή είναι δύο: ο Κωδικός Εισόδου (Username) και ο Προσωπικός Κωδικός Ασφαλείας (Password), οι οποίοι κάθε φορά που τους καταχωρείτε παρέχουν πρόσβαση με απόλυτη ασφάλεια στα προσωπικά στοιχεία του Πελάτη. Δίνεται η δυνατότητα αλλαγής του Προσωπικού Κωδικού Ασφαλείας (password) όσο συχνά επιθυμεί ο Πελάτης. Ο μόνος που έχει πρόσβαση στα στοιχεία είναι ο Πελάτης μέσω των ανωτέρων κωδικών και είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την διατήρηση της μυστικότητας του από τρίτα πρόσωπα. Ο κωδικός που χρησιμοποιεί ο Πελάτης θα πρέπει να είναι πάνω από 6 χαρακτήρες, με συνδυασμό γραμμάτων, αριθμών και συμβόλων. Σε περίπτωση απώλειας του ή διαρροής του θα πρέπει να προβεί στην άμεση ειδοποίηση της Εταιρείας και αλλαγής του. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για την χρήση του μυστικού κωδικού από μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο. Το ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας με κανέναν τρόπο δεν αποκαλύπτει ή δημοσιοποιεί τα προσωπικά δεδομένα και τις πληροφορίες που παρέχει στην Εταιρεία. Τα προσωπικά δεδομένα τα οποία θέτει ο Πελάτης στη διάθεσή της Εταιρείας χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την εκτέλεση των συναλλαγών. Όλες οι πληροφορίες κρυπτογραφούνται και φυλάσσονται με απόλυτη ασφάλεια.

  • Επικοινωνία
  • 5.3Ο Πελάτης οφείλει να έχει πάντα τα προσωπικά στοιχεία και όλα τα στοιχεία επικοινωνίας του (διεύθυνση, τηλέφωνο, email) ενημερωμένα και να ειδοποιεί την Εταιρεία για κάθε μεταβολή τους. H επικοινωνία και ενημέρωση της Εταιρείας προς τον Πελάτη για θέματα που αφορούν στο λογαριασμό του (αναβαθμίσεις στους servers, λήξη - ανανέωση λογαριασμούς κτλ) διεξάγεται μέσω email / SMS ή μέσω σχετικών ενημερωτικών σελίδων στο site της Εταιρείας. Ο Πελάτης οφείλει να ελέγχει τακτικά το email που έχει ορίσει σαν κύριο email επικοινωνίας και τον δικτυακό τόπο της Εταιρείας ώστε να ενημερώνεται για θέματα που αφορούν το account του. Το email επικοινωνίας δεν πρέπει να είναι κάποιο email το οποίο διατηρεί στους servers της Εταιρείας μας.

  • Απόρρητο Συναλλαγών
  • 5.4Όλες οι πληροφορίες που διαβιβάζονται από τον Πελάτη / συνδρομητή της Εταιρείας είναι εμπιστευτικές και η Εταιρεία έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να γίνεται χρήση τους μόνο όταν κρίνεται αναγκαίο, μέσα στο πλαίσιο των παρεχόμενων υπηρεσιών.

    Μερικά από τα μέτρα που έχουν ληφθεί είναι τα ακόλουθα:

    • Α.Μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών και μόνο όποτε αυτό είναι αναγκαίο, π.χ. για τη διεκπεραίωση αιτήσεων.
    • Β. Η Εταιρεία δεν αποκαλύπτει τα στοιχεία των πελατών και των συναλλαγών τους, εκτός αν έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από τον Πελάτη ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής.
    • Γ. Στην περίπτωση που η Εταιρεία χρησιμοποιεί τρίτους για την υποστήριξη των συστημάτων της, φροντίζει για την εξασφάλιση του απορρήτου.
    • Δ.Ο Πελάτης μπορεί να ζητήσει οποιαδήποτε στοιχεία τηρούνται για αυτόν καθώς και την διόρθωσή τους σε περίπτωση που μπορεί να τεκμηριώσει την ύπαρξη λάθους.
    • Ε.Για ασφάλεια, ο Πελάτης θα πρέπει να χειρίζεται όλες τις πληροφορίες που παρέχονται μέσω της υπηρεσίας ως εμπιστευτικές και απόρρητες και να μην προβαίνει σε οποιαδήποτε αποκάλυψή τους σε τρίτα πρόσωπα.
    • Ζ.H ηλεκτρονική διεύθυνση του Πελάτη χρησιμοποιείται από την Cubric Internet Services για την αποστολή ενημερωτικών emails-newsletters σχετικά με την εταιρεία και με τυχόν νέες προσφορές ή εκπτώσεις. που παρέχονται από αυτήν. Στην περίπτωση που ο Πελάτης δεν επιθυμεί να λαμβάνει ενημερωτικά emails αυτής της μορφής, μπορεί να διαγραφεί από τη λίστα επαφών πατώντας στο σύνδεσμο-link που βρίσκεται στο τέλος κάθε ενημερωτικού email-newsletter.

6. Τιμολόγηση και Διακοπή Υπηρεσιών / Συμφωνητικού

  • Πολιτική Τιμών
  • 6.1Οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων είναι σε Ευρώ και συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 23 %. Η πληρωμή των υπηρεσιών και προϊόντων γίνεται προκαταβολικά είτε μηνιαία (αναλόγως την υπηρεσία). Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα μεταβολής των τιμών χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση προς τον Πελάτη. Ευνόητο είναι ότι ο Πελάτης καταβάλλει πάντοτε το τίμημα το οποίο αναγράφεται στους τιμοκαταλόγους γι' αυτό το προϊόν ή την υπηρεσία κατά το χρόνο παραγγελίας.Όλα τα έξοδα της συναλλαγής πληρωμής (όπως το κόστος μεταφοράς της τράπεζας κλπ) που καταβάλλεται από τον πελάτη.

    6.2Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να προσφέρει πακέτα ή προσφορές που θα έχουν ευνοϊκότερους όρους ή τιμές από αυτούς που υπήρχαν όταν ο Πελάτης αγόρασε υπηρεσίες από την Εταιρεία. Αυτές οι αλλαγές τιμών και όρων δεν επηρεάζουν τις υπάρχουσες τιμές των μερών.

    6.3Η τιμή που πληρώνει ο Πελάτης στην Εταιρεία για υπηρεσίες φιλοξενίας δεν θα αλλάξει ποτέ μετά την παραγγελία. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει οποιαδήποτε στιγμή τους πόρους και τις τιμές των υπηρεσιών φιλοξενίας που προβάλλονται στο site της για αγορά από μελλοντικούς πελάτες.

    6.4Τα κουπόνια έκπτωσης ισχύουν μόνο κατά την αρχική αγορά και δεν επηρεάζουν την τιμή ανανέωσης κάποιας υπηρεσίες ή προϊόντος.

  • Πληρωμή με Πιστωτική κάρτα ή Paypal
  • 6.5Ο Πελάτης έχει την δυνατότητα εξόφλησης των παραγγελιών του μέσω πιστωτικής κάρτας Visa, Mastercard, μέσω Paypal ή επιταγή ημέρας. Η χρέωση της πιστωτικής κάρτας πραγματοποιείται αφού προηγηθεί έλεγχος και πιστοποίηση των στοιχείων και της εγκυρότητας της. Ο Πελάτης είναι ο μόνος υπεύθυνος για την σωστή καταγραφή των στοιχείων της πιστωτικής κάρτας.

    6.6Ο Πελάτης που παραγγέλνει υπηρεσίες φιλοξενίας ιστοσελίδων μπορεί να επιλέξει μέσα από το περιβάλλον διαχείρισης λογαριασμού της Εταιρείας να χρεώνεται η πιστωτική κάρτα του αυτόματα από την Εταιρεία κάθε μήνα (ή ανάλογα με τον κύκλο ανανέωσης της συνδρομής φιλοξενίας του domain του κάθε 12, 24, ή 36 μήνες) και να δώσει το δικαίωμα στην Εταιρεία να εισπράττει το αντίστοιχο ποσό σε προκαθορισμένη ημερομηνία κάθε μήνα ή σε παρόμοιο τακτό χρονικό διάστημα και στην οποία η υπηρεσία την οποία έχει παραγγείλει ο Πελάτης είναι ληξιπρόθεσμη.

  • Πληρωμή με Κατάθεση σε λογαριασμό τραπέζης
  • 6.7Ο Πελάτης έχει την δυνατότητα εξόφλησης των παραγγελιών του μέσω κατάθεσης σε τραπεζικούς λογαριασμούς που εμφανίζονται κατά την παραγγελία της υπηρεσίας. Σε αυτή την περίπτωση ο Πελάτης οφείλει να πληρώσει τυχόν προμήθειες των τραπεζών και να ενημερώσει την Εταιρεία για τον αριθμό της συναλλαγής κατάθεσης και το κατάστημα της τράπεζας που έκανε την κατάθεση.

  • Διακοπή Υπηρεσιών / Συμφωνητικού
  • 6.8Το παρόν συμφωνητικό μπορεί να διακοπεί από οποιονδήποτε των συμβαλλομένων, χωρίς αιτία. Η Εταιρεία δεν υποχρεούται σε επιστροφή του συμφωνημένου ποσού για το χρονικό διάστημα που απομένει από την ημέρα της διακοπής έως την κανονική λήξη της σύμβασης σε περίπτωση που την διακοπή ζητήσει ο Πελάτης ή το συμφωνητικό διακοπεί από την Εταιρεία σε περίπτωση παραβάσεως των όρων της από τον πελάτη.

    6.9Εάν ο Πελάτης δηλώσει ότι δεν επιθυμεί τη συνέχιση των υπηρεσιών, τότε η Εταιρεία διακόπτει τη λειτουργία της υπηρεσίας του Πελάτη και το διαγράφει από τους servers της, χωρίς άλλη ειδοποίηση.

    6.10H Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί, να τερματίσει ή να θέσει σε διαθεσιμότητα τις υπηρεσίες που παρέχει προς τον Πελάτη κατά βούληση, με ή χωρίς προειδοποίηση, και δεν θα είναι υπεύθυνη για επιπτώσεις, θετικές ή αρνητικές, που είναι αποτέλεσμα του τερματισμού ενός web site από έναν server της ή τερματισμό κάποια άλλης υπηρεσίας. Η επαναφορά των αρχείων σε λογαριασμό φιλοξενίας ιστοσελίδων χρεώνεται, σύμφωνα με το ισχύων τιμολόγιο.

    6.11Στην περίπτωση που ο Πελάτης διατηρεί ανεξόφλητες μία ή περισσότερες υπηρεσίες στο λογαριασμό του, τότε η Εταιρεία έχει το δικαίωμα αναστολής, διακοπής ή διαγραφής όλων των domain του ή των λογαριασμών φιλοξενίας, εξοφλημένων ή όχι, χωρίς την υποχρέωση παροχής αντιγράφων ασφαλείας (back up) στον Πελάτη.

    6.12Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει έναν λογαριασμό, συμπεριλαμβανομένων των αρχείων και του περιεχομένου, για οποιονδήποτε λόγο, ανά πάσα στιγμή. Ο Πελάτης συμφωνεί να διατηρεί εφεδρικά αντίγραφα (backup) όλων των αρχείων και βάσεων δεδομένων που φιλοξενεί στην Εταιρεία και συμφωνεί ότι η Εταιρεία δεν θα έχει καμία ευθύνη για την απώλεια δεδομένων. Ο Πελάτης είναι υπεύθυνος για την δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας των δεδομένων του.

    6.13Ο Πελάτης εφ'όσον δεν επιθυμεί περαιτέρω τις υπηρεσίες της Εταιρείας θα πρέπει να αποστείλει email στο customercare@cubric.gr ή να κάνει αίτηση ακύρωσης της υπηρεσίας μέσω της Περιοχής Πελατών.

    6.14Σε περίπτωση μη έγκαιρης πληρωμής ή σε περίπτωση που είναι αδύνατη η χρέωση της πιστωτικής κάρτας του Πελάτη, οι Υπηρεσίες μας είναι προγραμματισμένες να διακόπτονται αυτόματα μετά από τρεις ειδοποιήσεις.

    6.15Σε περίπτωση μη διαθέσιμου υπολοίπου στην κάρτα του Πελάτη τη στιγμή της προσπάθειας χρέωσης του ποσού (για τη συγκεκριμένη υπηρεσία) οι Υπηρεσίες της Εταιρείας είναι προγραμματισμένες να διακόπτονται αυτόματα μετά από τρεις ειδοποιήσεις.

7. Εγγύηση Επιστροφής Χρημάτων

7.1 Ία πακέτα φιλοξενίας της Εταιρείας συνοδεύονται από εγγύηση επιστροφής χρημάτων 30 ημερών από την ημερομηνία έναρξης του λογαριασμού φιλοξενίας. Αν ο Πελάτης δεν μείνει ικανοποιημένος από το επίπεδο υπηρεσιών φιλοξενίας (web hosting) της Εταιρείας, μπορεί μέσα σε 30 ημέρες από την έναρξη του λογαριασμού του να ζητήσει την ακύρωση του παρόντος συμφωνητικού, αλλιώς σιωπηρά συμφωνεί με τη συνέχιση παροχής της υπηρεσίας και παραιτείται του δικαιώματός του για επιστροφή των καταβληθέντων χρημάτων. Στην περίπτωση ακύρωσης μέσα σε 30 ημέρες, επιστρέφεται στον πελάτη το πόσο της συνδρομής του. Σε περίπτωση που το ποσό της συνδρομής περιλάμβανε πρόσθετα έξοδα (αγορά domain name, αγορά στατικής IP, προμήθειες τρίτων ή προμήθειες τραπεζών ή πιστωτικών καρτών, έξοδα εγκατάστασης, πρόσθετες υπηρεσίες) το ποσό της συνδρομής επιστρέφεται στον Πελάτη αφού παρακρατηθούν τα παραπάνω έξοδα. Καμία επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται μετά την 30ή μέρα της συνδρομής. Η παραπάνω εγγύηση αφορά αποκλειστικά και μόνο τα πακέτα ενοικίασης Shared Hosting και όχι το σύνολο των παρεχομένων υπηρεσιών από την Εταιρεία, όπως VPS, Resellers Hosting κλπ.

7.2 Μόνο οι νέοι λογαριασμού δικαιούνται αποζημίωση. Για παράδειγμα, αν ο Πελάτης είχε λογαριασμό στην Εταιρεία, ακύρωσε και δημιούργησε έναν νέο, δεν δικαιούται αποζημίωση για τον τελευταίο λογαριασμό.

7.3 Για να θεωρηθεί έγκυρη η αίτηση ακύρωσης λογαριασμού, το αίτημα πρέπει να σταλεί στο customercare@cubric.gr ή να γίνει μέσω της Περιοχής Πελατών.

7.4 Οποιαδήποτε παραβίαση όρου του παρόντος θεωρείται ικανή να οδηγήσει σε μη επιστροφή οποιουδήποτε ποσού προς τον Πελάτη.

8. Ανανέωση Υπηρεσιών

8.1 Το συμφωνητικό αυτό ανανεώνεται αυτόματα σύμφωνα με την ισχύουσα τιμή του τιμοκαταλόγου για το είδος της παρεχόμενης υπηρεσίας κατά την χρονική περίοδο της ανανέωσης εκτός και αν ο Πελάτης δεν επιθυμεί περαιτέρω συνεργασία με την Εταιρία και την ενημερώσει γι' αυτό.

8.2 Σε περίπτωση εξόφλησης της συνδρομής με κατάθεση στην τράπεζα, ο Πελάτης οφείλει να πληρώσει τυχόν προμήθειες των τραπεζών και να ενημερώσει την Εταιρία για τον αριθμό της συναλλαγής κατάθεσης και το κατάστημα της τράπεζας που έκανε την κατάθεση τουλάχιστον 2 εργάσιμες ημέρες πριν την λήξη της συνδρομής. Αν ο πελάτης δεν μπορεί να κάνει την ενημέρωση κατάθεσης διαδικτυακά ή αν απαιτηθεί από την Εταιρεία, ο Πελάτης θα πρέπει να στείλει με FAX στο 211.850.3279 ή με email στο customercare@cubric.gr, το αποδεικτικό κατάθεσης αναγράφοντας ξεκάθαρα στην ειδοποίηση/απόδειξη το όνομα του domain του.

8.3 Σε κάθε περίπτωση ο Πελάτης οφείλει να ελέγξει ότι η Εταιρεία έλαβε την ειδοποίηση της εξόφλησης της συνδρομής του και ενεργοποίησε / ανανέωσε τις υπηρεσίες για τις οποίες πλήρωσε. Σε περίπτωση κατά την οποία η Εταιρεία δεν δύναται να εξακριβώσει τα στοιχεία εξόφλησης υπολοίπου από ανανέωση υπηρεσιών (πχ λόγω κακοτυπωμένου ΦΑΞ, μη παράδοσης του email ενημέρωσης στην Εταιρεία), τότε η Εταιρεία διακόπτει τη λειτουργία του web site του Πελάτη και το διαγράφει από τους servers της, χωρίς καμία απολύτως ευθύνη για τυχόν ζημίες ή βλάβες που προκληθούν από τον τερματισμό / διακοπή των υπηρεσιών της προς τον Πελάτη.

9. Πρόσθετα Τέλη

9.1 Η Εταιρεία δεν είναι υπεύθυνη για όποιους φόρους ή τέλη πρέπει να πληρωθούν σε οποιαδήποτε χώρα και σύμφωνα με οποιαδήποτε φορολογική νομοθεσία και αφορούν συναλλαγές που γίνονται από τον Πελάτη μέσω του προσφερόμενου διακομιστή. Ο Πελάτης συμφωνεί ότι έχει την πλήρη ευθύνη για τους φόρους ή τέλη και αμοιβές που σχετίζονται με την χρησιμοποίηση του server ή τα προϊόντα / υπηρεσίες που διαθέτει ή τις συναλλαγές που πραγματοποιεί.

10. Περιορισμός Ευθύνης – Εξασφάλιση - Αποζημίωση

10.1 Η Εταιρεία καταβάλει σημαντικές προσπάθειες, ώστε ο δικτυακός τόπος www.cubric.gr να συμπεριλαμβάνει ακριβείς και ενημερωμένες πληροφορίες. Εντούτοις, δεν δεσμεύεται ως προς την ακρίβεια, χρονική εγγύτητα και πληρότητα του περιεχομένου που δημοσιεύεται και κατά συνέπεια δεν φέρει οιασδήποτε φύσεως ευθύνη.

10.2 Ο Πελάτης συμφωνεί ότι θα υπερασπιστεί έναντι παντός δικαστηρίου, θα εξασφαλίσει, θα κρατήσει μακριά από κάθε κίνδυνο, από όλες τις απαιτήσεις, απώλειες, χρηματικές διεκδικήσεις και ευθύνες, την Εταιρεία και θα την καλύψει έναντι κάθε χρηματικού κόστους συμπεριλαμβανομένων και των αμοιβών των δικηγόρων, επίσης θα την καλύψει από οποιαδήποτε υπόθεση ή διεκδίκηση λόγω ζημίας ή βλάβης ή οποιασδήποτε άλλης αιτίας εγείρει o ίδιος ή ο οποιοσδήποτε τρίτος εναντίον της Εταιρείας ή του Πελάτη εξαιτίας των δραστηριοτήτων και υπηρεσιών ή άλλων πράξεων του Πελάτη ή περιεχομένων και πληροφοριών που κινήθηκαν μέσω του server της Εταιρείας ή λόγω δυσλειτουργίας οποιουδήποτε διακομιστή μας, με ή χωρίς τη συναίνεση του Πελάτη ή συνεργαζόμενου με αυτόν προσώπου.

10.3 Επιπροσθέτως ο Πελάτης ρητώς δηλώνει και δεσμεύει δια της παρούσας ότι στην περίπτωση που εγερθεί κατά της Εταιρείας οιαδήποτε αγωγή, αξίωση, ή άλλη δικαστική αξίωση ή διοικητική διαδικασία και πηγάζει από την παράβαση εκ μέρους του οιασδήποτε φύσεως δικαιωμάτων τρίτων, υποχρεούται όπως αφενός παρέμβει στη δικαστική ή διοικητική διαδικασία και αφετέρου αποζημιώσει πλήρως την Εταιρεία, σε περίπτωση κατά την οποία η τελευταία υποχρεωθεί σε καταβολή αποζημίωσης ή οιασδήποτε άλλης δαπάνης.

11. Κανονισμός Διαχείρισης και Εκχώρησης Ονομάτων Χώρου με κατάληξη .GR και διεθνών .TLDs

11.1 Ο Πελάτης / χρήστης και/ή μελλοντικός ιδιοκτήτης ονομάτων domain πρέπει να αναγνώσει, να κατανοήσει και να συμφωνήσει με τον Κανονισμό Διαχείρισης και Εκχώρησης Ονομάτων Χώρου και όλες τις τροποποιήσεις αυτού. Στην σελίδα της ΕΕΤΤ [http://goo.gl/fDHKL3] υπάρχουν όλα τα κανονιστικά κείμενα και τυχόν τροποποιήσεις αυτών. Οι κατοχυρώσεις ονομάτων χώρου .GR γίνονται από προσωπικό της Εταιρείας μας κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες μετά την αίτηση κατοχύρωσης και την ολοκλήρωση της πληρωμής.

11.2 Η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη εάν κατά τη διαδικασία της παραγγελίας και πριν την εξόφληση της, το domain που έχει επιλέξει ο Πελάτης καταχωρηθεί από κάποιον άλλο, από τη στιγμή που από την πλευρά της η Εταιρεία, ολοκληρώσει την κατοχύρωση μετά την επιβεβαίωση της πληρωμής. Εάν συμβεί κάτι τέτοιο, ο Πελάτης μπορεί να αναζητήσει και κατοχυρώσει κάποιο άλλο domain.

12. Αποδοχή Όρων Χρήσης

12.1 Οι παρόντες όροι χρήσεως του δικτυακού τόπου www.cubric.gr συντάσσονται με βάση το σύνολο των κανόνων δικαίου της Ελληνικής Επικράτειας, διέπονται από το Ελληνικό Δίκαιο, από τις ισχύουσες σε αυτό νομοθετικές διατάξεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης και από τις Διεθνείς Συνθήκες και ερμηνεύονται σύμφωνα με τους κανόνες της καλής πίστης, των συναλλακτικών ηθών και του κοινωνικού και οικονομικού σκοπού του δικαιώματος. Σε περίπτωση κατά την οποία όρος ή πρόβλεψη των εν λόγω όρων χρήσεως ήθελε κριθεί ως άκυρος ή ακυρώσιμος, τέτοια ακυρότητα ή ακύρωση δεν θα επηρεάζει την ισχύ των λοιπών όρων, οι δε συμβαλλόμενοι θα καταβάλουν κατά τις προαναφερθείσες αρχές κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να αντικατασταθούν οι άκυρες ή ακυρώσιμες προβλέψεις ή όροι, με άλλους που να προσεγγίζουν όσο το δυνατό περισσότερο το περιεχόμενο των άκυρων ή ακυρώσιμων όρων ή προβλέψεων.

12.2 Οι συνδρομητές των υπηρεσιών της Εταιρείας θα πρέπει να έχουν κλείσει το 18ο έτος της ηλικίας τους.

12.3 Από τη χρήση των ιστοσελίδων www.cubric.gr τεκμαίρεται, ότι συμφωνείτε με όλους τους όρους που αναγράφονται στην παρούσα ιστοσελίδα και η ανάγνωση του παρόντος κειμένου απαιτείται πριν από την χρήση των υπηρεσιών μας και την υποβολή οιασδήποτε παραγγελίας υπηρεσιών ή προϊόντων κι επιπροσθέτως η σύμφωνη γνώμη σας καθώς και η πλήρης και ανεπιφύλακτη αποδοχή των αναγραφόμενων όρων, εκφράζεται, πιστοποιείται και δηλώνεται υπεύθυνα με τη χρήση της παρουσίασης ή/και το πάτημα του ποντικιού στο link "Έχω διαβάσει και συμφωνώ με τους Όρους Χρήσης" και σε οποιοδήποτε άλλο link μπορεί να οδηγήσει σε παραγγελία υπηρεσίας ή χρήση των ιστοχώρων της Εταιρείας, και θεωρείται ως η υπογραφή σας στο παρόν κείμενο.

12.4 Η Εταιρεία παρέχει στον Πελάτη λογισμικό τρίτων ανάλογα με το πακέτο φιλοξενίας που παραγγέλθηκε. Η όροι άδειας χρήσης που διέπουν τη χρήση του λογισμικού τρίτων μπορεί να διαφέρουν από τους όρους χρήσης της Cubric Internet Services. Οι πελάτες της Εταιρείας δεσμεύονται από όλους τους όρους των αδειών που σχετίζονται με το λογισμικό τρίτων και θα πρέπει να τους αποδεχτούν. Η παροχή και προσφορά λογισμικού τρίτων δεν αποτελεί μέρος του λογισμικού της Εταιρείας. Η Εταιρεία δεν μπορεί να παρέχει υποστήριξη ή εγγυήσεις σχετικά με τη χρήση και τη λειτουργικότητα του εν λόγω λογισμικού τρίτων.

12.5 Κάθε ηλεκτρονική παραγγελία υπηρεσιών αποστέλλεται στην Εταιρεία μέσω Internet, εάν και μόνο αν ο Πελάτης έχει προηγουμένως αποδεχθεί ανεπιφύλακτα τους προαναφερθέντες όρους συμφωνίας, σαν μία επιπλέον απόδειξη ότι ο Πελάτης έλαβε πλήρη γνώση των όρων και συμφώνησε ανεπιφύλακτα με αυτούς.

12.6 Ο Πελάτης συμφωνεί ότι για οποιαδήποτε διαφορά προκύψει από τη χρήση αυτής της παρουσίασης, εφαρμογή θα έχουν οι νόμοι του Ελληνικού κράτους κι αρμόδιο δικαστήριο για την επίλυση αυτών θα είναι τα Δικαστήρια Αθηνών. Η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να τροποποιεί χωρίς ειδοποίηση τους Όρους Χρήσης του Συμφωνητικού Παροχής Υπηρεσιών.

12.7 Οι όροι που περιέχονται στο παρόν αντικαθιστούν κάθε άλλη συμφωνία ή διαπραγμάτευση μεταξύ του Πελάτη και την Εταιρεία, προφορική, γραπτή ή με άλλο τρόπο, συμπεριλαμβανομένων τυχόν δηλώσεων από κάποιον εκπρόσωπο της Εταιρείας.